Arbetspass ÖDIK Cup
2012 och 2013 delar på arbetspassen under ÖDIK Cup 14–15 juni. Pass och fördelning ser ni nedan, kommentera med person + telefonnummer till person som tar passet. Information om vad som gäller för respektive pass. Finns även lista på personer att sälja pass till (350 kr). Jenny och Jacob sammanställer och skickar in till kansliet, senast 8 juni! Städning och plock av skräp Lördag 10–13, 2 personer: Emma, Dalina (2013) 13–16, 2 personer: Ida, Edith (2013) - Er uppgift blir att gå runt, se över och hålla de allmänna ytorna rena och plocka upp skräp, tömma soptunnor, pantuppsamlare samt städa toaletter (minst 1 gång per pass). Matchvärdar Lördag 14.50–18, 4 personer: Majken, Ester, Freja, Ronja (2013) Söndag 12.10–15.00, 4 personer: Juno, Saga Sundström, Lykke, Agnes J (2012) 14.40–18.00, 4 personer: Isabelle, Molly, Ida, Ellie (2012) - Er uppgift blir att vara matchvärdar vid varje spelplan. Bära väst med matchvärd tryck och vara stöd till våra unga domare och hålla ordning på publik så de inte är för nära avbytare-bänkar samt att de håller god ton mot spelare och domare. Även att ledare sköter sig. Ni har rätt att avvisa personer från anläggningen som inte sköter sig efter att ni sagt till att deras beteende inte är ok och ingen bättring sker på uppmaning. Godis- och fikakiosken Söndag 9.30–12.30, 1 person: Nelly (2012) - Er uppgift bli att ta hand om Godis- och fikakiosken. Det är viktigt att det är ”vuxna” (minst 16 år) som bemannar kiosken, det är mycket folk och det kan vara stressigt. Personer att sälja till (rekommenderat pris 350 kr): Adam Gustafsson: 0704917321 Siri Gustavsson: 0739663712 Noel Karlsson Lindh: 0721900110 Arvid Westman: 0762328157 Ebba Elfgren: 0700466474 Ella Eriksson: 0725314034 Fabian Westman: 0762444504 Stina Flack: 0732627026 Charlie Ottosson Cotten: 0734169629 Alva Johansson: 0706842021 Wilma Olsson: 0793474502
F-2012-2013
för 11 dagar sedan
20kommentarer
Bemanning Ödik cup 15/6
Nu har vi fått passen tilldelade för Ödik cup söndag 15/6. Gamla kiosken - Er uppgift är att hjälpa till i ”Gamla kiosken”, med försäljning av hamburgare, korv, dricka, m.m. Det är viktigt att det är ”vuxna” (minst 16 år) som bemannar kioskpassen. Det är mycket folk och det kan vara stressigt. Kl. 15.00-18.00 - Nova Nya kiosken - Er uppgift blir att hjälpa till i ”Nya kiosken”, med försäljning av dricka, glass, kaffe, korv m.m. Det är viktigt att det är ”vuxna” (minst 16 år) som bemannar kioskpassen. Det är mycket folk och det kan bli stressigt. Kl. 11.30-14.30 - Bon, Ella, Isabella Kl.14.30-18.00 - Signe, Natalia, Ayla Godis & fika kiosken - Er uppgift bli att ta hand om ”Godis och fika kiosken”. Det är viktigt att det är ”vuxna” (minst 16 år) som bemannar kiosken, det är mycket folk och det kan vara stressigt. Kl. 9.30-12.30 - Viola Lotter och Chokladhjul (18år) Er uppgift blir att ta hand om lotteriförsäljning och chokladhjul. Det måste vara vuxna (minst 18 år) som har hand om lotteriförsäljningen pga regelverk kring lotterier och tillstånd. Kl.10.00-12.30 - Hedvig, Elin Kl.12.30-15.00 - Milla, Vendela Kl.15.00-18.00 Liliana, Annie Speedshooting (18år) Er uppgift blir att hålla i speedshootingen, ta betalt (swish) samt notera på leader board top 3 i varje åldersgrupp o klass. Kl.12.30-15.00 Ingrid, Tyra Städ och plock - Er uppgift blir att gå runt, se över och hålla de allmänna ytorna rena och plocka upp skräp, tömma soptunnor, pant uppsamlare samt städa toaletter (minst 1 gång per pass). Kl.10.00-13.00 Cora, Astrid Kl.13.00-16.00 Miriam, Elly De som har dagens sista pass ska hjälpa till att städa och stänga, de som har kiosken ska även fylla på varor, diska undan och stänga kiosken. Jag behöver skicka in namn och telefonnummer till ödik på de som har passen senast 8 juni så ni får gärna skriva så snart ni vet vem som har passet.
F-2016
för 11 dagar sedan
20kommentarer
10-åringarnas cup
Hej! Vi har ett lag anmält till populära 10åringarnas cup arrangerat av hertzöga. Vi har skickat ut kallelse till alla vårdnadshavare att svara på om ni kan den helgen. Vi vill gärna ha svar så snabbt som möjligt eftersom att om vi är alla 17 som kan så borde vi ha två lag som spelar istället för ett. Om vi får några återbud eller om vi inte får in tillråckligt många svar i tid så har vi bara ett lag med roterande spelschema. Så in och svara så fort ni kan! Svar önskas innan tisdag 27e maj. Mvh Ledarna
F-2015
för 12 dagar sedan
0kommentarer
Visa fler nyheter